Projekt
Aktualności
Realizacje
Galeria
Kontakt
Realizacje
PDF Drukuj

Celem strategicznym projektu jest intensyfikacja rozwoju wysokiej jakości usług cyfrowych i aplikacji dla Małych Średnich Przedsiębiorstw (MŚP) na terenie miasta Ełku.

Cel bezpośredni to podniesienie poziomu jakości usług Urzędu Miasta Ełku i przedsiębiorców dzięki wdrażaniu rozwiązań społeczeństwa informacyjnego poprzez:

  • usprawnienie pracy administracji publicznej i obniżenie jej kosztów dzięki wdrażaniu rozwiązań społeczeństwa informacyjnego na terenie miasta Ełku,
  • stworzenie udogodnień w dostępie do usług informatycznych i treści dla pracowników Urzędu Miasta Ełku i przedsiębiorców,
  • umożliwienie szybkiej i bezpiecznej komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu,
  • realizacja inwestycji budowy portalu umożliwi szybką komunikację oraz współpracę pomiędzy ełckimi przedsiębiorcami z pracownikami Urzędu Miasta w Ełku,
  • zintegrowanie portalu z Systemem powiadamiania o płatnościach służącym do powiadamiania przedsiębiorców o stanie ich płatności,
  • otwarcie nowych kanałów komunikacji z urzędem za pośrednictwem SMS i email. System będzie wspierał rozsyłanie informacji o zdarzeniach w regionie, imprezach kulturalnych, zdarzeniach gospodarczych, klęskach żywiołowych itp.


Korzyści płynące z Systemu dla kontrahenta:

  • załatwianie spraw bez konieczności wizyty w urzędzie,
  • ograniczenie liczby wizyt w urzędzie,
  • zwiększenie dostępności do urzędu bez względu na czas i miejsce, w którym kontrahent się znajduje - system 7/24/365,
  • szybki dostęp do powszechnej i aktualnej informacji,
  • bezpośredni wgląd w procedury załatwiania spraw w urzędzie,
  • przyśpieszenie załatwiania sprawy,
  • możliwość użycia edytowalnych e-formularzy zamiast wersji papierowej,
  • bieżący monitoring zobowiązań finansowych wobec urzędu,
  • możliwość dokonania opłat za pomocą indywidualnych kont.


Korzyści płynące z Systemu dla JST:

  • przeniesienie do sieci Internet ważnych informacji, obwieszczeń,
  • zmniejszenie kosztów obsługi kontrahenta, odciążenie urzędników z wykonywania funkcji informacyjnych i większe zaangażowanie ich w realizację zadań o charakterze merytorycznym,
  • automatyzacja procedur realizowanych bez udziału „czynnika ludzkiego”,
  • ograniczenie przesyłania dokumentów w formie papierowej,
  • usprawnienie obsługi kontrahenta, rozładowanie kolejek,
  • zwiększenie efektywności działania administracji publicznej,
  • szybszy dostęp do informacji analitycznej i syntetycznej – przyśpieszenie realizacji spraw,
  • redukcja kosztów eksploatacji materiałów i urządzeń biurowych,
  • polepszenie organizacji pracy i lepszego zarządzania zasobami ludzkimi,
  • bezpieczeństwo zasobów, wiarygodna autentykacja klientów i automatyczna archiwizacja,
  • wdrożenie systemu zgodnego z przepisami i standardami polskiego prawa, stworzenie strony internetowej


Realizacja projektu bezpośrednio przyczyni się do:

  • usprawnienia pracy administracji publicznej i obniżenia jej kosztów dzięki wdrażaniu rozwiązań społeczeństwa informacyjnego na terenie miasta Ełku,
  • skrócenia czasu obsługi przedsiębiorców i przyspieszenia obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta,
  • podniesienia jakości obsługi przedsiębiorców na terenie miasta Ełku,
  • udogodnienia w dostępie do usług informatycznych i treści dla pracowników Urzędu Miasta Ełku i przedsiębiorców,
  • otwarcia nowych kanałów komunikacji z urzędem za pośrednictwem SMS i email. System będzie wspierał rozsyłanie informacji o zdarzeniach w regionie, imprezach kulturalnych, zdarzeniach gospodarczych, klęskach żywiołowych itp.




 
Komart - Strony internetowe Białystok